reklama

Fiktívny rozhovor kandidáta V. so sebou samým

Matúš Vallo a kolektív, Plán Bratislava: Je načase, aby sme nasledovali celosvetový trend sprísnenej regulácie verejnej reklamy a očistili Bratislavu od nánosov vizuálneho smogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mr. Hyde: Henry, idú voľby, dáme bilbordy?

Dr. Jekyll: Edward, Bratislava je zahltená vonkajšou reklamou!

Mr. Hyde: Ach, Heňo, už ti zase?

Dr. Jekyll: Tak je či nie je?

Mr. Hyde: Šak hej, je. Hm. 

Dr. Jekyll: Som kdesi napísal, že obyvatelia a návštevníci mesta sú reklame vystavení na každom kroku.

Mr. Hyde: Heňo, kristepane, zase to ide na teba? Spamätaj sa!

Dr. Jekyll: Ale mne sa to, Edo, nepáči. 

Mr. Hyde: Heňo, chceš vyhrať?

Poézia ...
Poézia ... 

Dr. Jekyll: Akoby toto mesto rezignovalo na svoju úlohu byť lídrom diskusie o tom, čo sa odohráva vo verejnom priestore.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mr. Hyde: Ježiši! Pekné pindy, Heňo, až z toho uši bolia.

Dr. Jekyll: Rezignovalo, že?

Mr. Hyde: Áno, mojko. A keď už teda mesto rezignovalo, bol by si blbec, keby si to nevyužil.

Dr. Jekyll: Edo! Reklama necitlivo zasahuje do verejných priestorov!

Mr. Hyde: Henriško, iste, toto si napísal aj podpísal, ale realita je inde. Ak chceš hačať v Primaciálnom paláci, musíš rozlišovať.

Dr. Jekyll: Edward! Je načase, aby sme nasledovali celosvetový trend sprísnenej regulácie verejnej reklamy... 

Mr. Hyde: Henry, tieto tvoje sladké reči sú jedna vec a voľby druhá. Tak sa vykašli na tie kecy o rozhľadenom meste, zdvihni zadok a objednaj si bilbordy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dr. Jekyll: ... a mali by sme očistiť Bratislavu od nánosov vizuálneho smogu!

Mr. Hyde: Heňo, ty si fakt múdry jak rádio. Šak dobre. Potom, po voľbách, budeš čistiť. Možno. Metličky, lopatky rozdáš a nech si každý čistí, čo chce.

... próza ...
... próza ... 

Dr. Jekyll: A keď mi povedia, že som pokrytec? Vieš, že som vodu kázal a víno pil?

Mr. Hyde: Heňko, na to sa môžeš zvysoka. Oki, knižku si napísal, ale to bolo tak pre pár desiatok zapráskaných bratislavských inteligentov, fujtajfl. Ale uvedom si, že naozaj zvoliť ťa môže iba negramotná masa, ktorá skončila pri obrázkoch.

Dr. Jekyll: Edko, ja neviem...

Mr. Hyde: Primátora robia bilbordy, nie knižky. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dr. Jekyll: Edko, ja stále neviem...

Mr. Hyde: Teraz treba vyhrať voľby. Účel svätí prostriedky, furt nevieš?

Dr. Jekyll: Eduško, ty si ma zase ukecal. Koľko tých bilbordov objednám?

Mr. Hyde: A čo ja viem? Sto? Vajnorák ich bude mať aj tak viac ...!

... a realita volieb.
... a realita volieb. 

Pozn.: Rozhovor je fiktívny, akákoľvek podobnosť s kýmkoľvek je úplne náhodná.

Pedro Oravec

Pedro Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  197
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Zaujíma ma dianie v politike a udalosti na komunálnej úrovni (mesto, kraj). Cestovanie, turistika, bicyklovanie, čítanie, písanie sú činnosti, ktorými trávim voľný čas. Zoznam autorových rubrík:  JazykBratislavaVzťahyPolitika

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu