reklama

Fiktívny rozhovor primátora N. II alias Kopanie do mŕtvoly

Správa z tlače: Na Vianočných trhoch na Hlavnom námestí v Bratislave vypukol požiar. Jeden stánok zhorel do tla a požiar sa rozšíril aj do kaviarne Roland. Išlo o stánok, ktorý podľa magistrátu nebol súčasťou vianočných trhov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hovorkyňa: Ivo?

Ivo: No?

Hovorkyňa: Horelo. Na Hlavnom.

Ivo: Tak oni to predsa urobili?

Hovorkyňa: He?

Ivo: Nič, nič, nevšímaj si. Čo? Kde?

Hovorkyňa: Zhorel stánok pred Rolandom a potom aj Roland...

Ivo: Ti šije? Ako mohla zhorieť kamenná socha?

Hovorkyňa: Kafé Roland.

Obrázok blogu

Ivo: Ten?

Hovorkyňa: Ten.

Ivo: Ten bez zmluvy? 

Hovorkyňa: Ten.

Ivo: Do p..e.

Hovorkyňa: Mi hovor.

Ivo: S majiteľom si hovorila?

Hovorkyňa: No. To je zase o ničom. Poznáš to, ja nič, ja muzikant. Vedia iba, že tú terasu komusi prenajali, ako vždy. Však vieš, ako to tam celé okolo trhov každý rok bolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ivo: Kurňa, nie do telefónu.

Hovorkyňa: Nemusíš tam ísť.

Ivo: Si vyzdravela?

Hovorkyňa: Nie, ale však vieš, posunul si to Matúšovi, tak nech si trochu zahryzká.

Obrázok blogu

Ivo: Čo teda navrhuješ?

Hovorkyňa: Nič. Mŕtvy chrobák, ako vždy. Matúš už na fejsbúku napísal, že ani tomu nerozumie. V podstate mu to je jedno, lebo to od teba preberá siedmeho, a to už po požiari na Hlavnom ani pes neštekne. Necháme to vyšumieť. Aj on.

Ivo: ... a načo si mi teda volala?

Hovorkyňa: A čo ja viem? Chcela som ťa počuť...?

Ivo: Ma drbne.

Hovorkyňa: Soráč.

Ivo: Hm. Idem ešte popodpisovať nejaké zmluvy a balím. Čau.

Pozn.: Rozhovor je fiktívny, akákoľvek podobnosť s Ivom je úplne náhodná.

Pedro Oravec

Pedro Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  197
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Zaujíma ma dianie v politike a udalosti na komunálnej úrovni (mesto, kraj). Cestovanie, turistika, bicyklovanie, čítanie, písanie sú činnosti, ktorými trávim voľný čas. Zoznam autorových rubrík:  JazykBratislavaVzťahyPolitika

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu